studiu de piata studiu de piata   ellipse marketing
> STUDIU DE PIATA: ANALIZA ERGONOMICA

Obiectivul acestui studiu de piata este observarea riguroasa a comportamentului utilizatorilor site-ului dvs. in situatii reale.

   
 
 

Obiectivele unui studiu de piata axat pe o analiza ergonomica sunt :

  • masurarea eficacitatii site-ului dvs.
  • ameliorarea performantelor pe care le are site-ul
  • validarea alegerilor dvs.

Intelegerea modului in care se comporta utilizatorii pe site-ul dvs. contextul in care se afla, particularitatile si punctele comune - permite realizarea unor produse practice si utile pentru publicul tinta.

> In ce mod asezarea in pagina si lizibilitatea site-ului pot fi ameliorate?

> Meniurile, simborile, culorile sunt adecvate si prezinta coerenta in cadrul
site-ului?

contact studiu de piata
 

Realizarea unui studiu de piata "analiza ergonomica":

 


Testele pe care le implica analiza ergonomica permit observarea comportamentului utilizatorilor site-ului dvs. Construirea pasilor pe care ii parcurg in cadrul site-ului duce la evaluarea modului in care site-ul raspunde asteptarilor lor, daca este usor de folosit si daca informatia este usor de gasit.

Cu ajutorul acestor teste va ajutam sa identificati elementele care trebuie ameliorate la site-ul dvs. pentru ca acesta sa devina cat mai rentabil si eficient: modalitatea de navigare, asezarea in pagina, functiile, etc.

In plus, va oferim posibilitatea de a evalua si site-urile concurentilor. Care sunt lucrurile care difera intre dvs. si ei in ceea ce priveste mediul on-line? Care sunt aspectele lor mai eficiente pentru a veni in intampinarea nevoilor utilizatorilor?

 

Avantajul oferit de noi:

 


Realizam testarea site-urilor in functie de obiectivele pe care le are fiecare.

Cu ajutorul unui studiu de piata axat pe o analiza ergonomica personalizata puteti sa adaptati cat mai bine site-ul dvs. nevoilor utilizatorilor si sa atingeti urmatoarele obiective:

  • cresterea vanzarilor;
  • fidelizarea utilizatorilor de internet;
  • inovatia: crearea de noi functionalitati si servicii;
  • detinerea unui site pe care utilizatorii sa il considere mai util, mai usor si mai placut de folosit.
   
   
firma studiu de piata  
firma studiu de piata
contact e-mail contact studiu de piata info studiu de piata contact