Obiectivul acestui studiu de piata este de a evalua gradul de notorietate (brand awareness) a brandului dvs.

Modul in care este privit brandul produsului / serviciului dvs. si notorietatea de care se bucura acesta sunt definitorii pentru alegerea strategiilor comerciale potrivite.

Rezultatele unui studiu brand awareness va ofera posibilitatea de a raspunde la intrebari cum sunt:

  • Care este gradul de notorietate a brandului companiei noastre?
  • Cu ce este asociat brandul companiei noastre?

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Brand Awareness:

Un studiu brand awareness se bazeaza pe urmatoarele puncte principale:

  • identificarea gradului de notorietate a brandului dvs.
  • stabilirea pozitiei pe care o ocupa brandul dvs. in opinia consumatorului
  • identificarea imaginii pe care o are brandul dvs. in mintea consumatorului
  • stabilirea gradului de incredere generat de brandul dvs.

Raportul nostru pentru un studiu de piata axat pe brand awareness va da posibilitatea sa evaluati situatia actuala a brandului pe care il dezvoltati si sa alegeti strategiile castigatoare pentru a avea o evolutie ascendenta.

Cerere de oferta

Pentru profilul companiei dvs., realizam un studiu de piata personalizat axat pe notorietatea/brand awareness-ul produsului sau serviciului pe care il dezvoltati.
In plus, specialistii nostri in studiu de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectelor pe care le desfasur

 

Trimite