Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a evalua strategia de comunicare pe care o dezvoltati si de a adapta cat mai bine mesajele transmise de compania dvs fiecarui tip de public.

Axa comunicarii unei companii este principala sursa de informatii atat pentru mediul extern cat si pentru cel intern. Astfel, un studiu de piata axat pe comunicare este important pentru buna gestionare a mesajelor transmise.

Un studiu de piata Comunicare va da posibilitatea sa identificati raspunsurile corecte la intrebari cum sunt:

  • Care este imaginea pe care o au produsele/serviciile in randul consumatorilor/clientilor?
  • Tipul de comunicare practicat de compania noastra este bine adaptat mediului extern/intern?

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Comunicare:

Specialistii nostri au la dispozitie urmatoarele tipologii de studiu de piata pentru a evalua comunicarea pe care o dezvoltati:

Cerere de oferta

Pentru a realiza un studiu personalizat profilului companiilor pentru care realizam cercetarea, in cadrul fiecarui studiu de piata pe care il intocmim, ne adaptam cerintelor clientilor nostri.
Specialistii nostri in studii de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectului pe care il desfasurati, oferindu-va sprijinul pe parcursul implementarii rezultatelor cercetarii de piata.

 

Trimite