Care sunt etapele unui studiu de piata?

Un studiu de piata reprezinta punerea in practica a tehnicilor de colectare a datelor si analiza informatiilor cu scopul de a cunoaste mai bine o piata tinta si de a reduce incertitudinea in deciziile ulterioare.

Etapele unui studiu de piata:

1. Incadrare studiu de piata
Este vorba de definirea exacta a problemei de rezolvat, cea mai indicata metoda fiind transformarea acesteia in intrebari de studiu.

2. Colectare informatii pentru studiu de piata
Informatiile sunt colectate diferit in functie de tipul de studiu de piata realizat. Pentru un studiu cantitativ, realizam sondaje pe baza unor chestionare, pentru un esantion reprezentativ al publicului tinta.
Pentru un studiu calitativ, informatiile sunt obtinute in urma interviurilor individuale si de grup (focus-group).

3. Analiza informatii
In aceasta etapa extragem semnificatia rezultatelor obtinute, folosind tehnici variate si instrumente informatizate specifice pentru un studiu de piata.

4. Raport studiu de piata
In ultima etapa redactam raportul ce prezinta rezultatele si recomandarile pentru clientii nostri. Acestea raspund eficient problemei puse la inceputul studiului.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Cerere de oferta

Ne puteti contacta pentru un o cerere de oferta personalizata obiectivelor dvs. privind orice tip de studiu de piata va intereseaza.
Angajamentul nostru: raspuns rapid.

 

Trimite