Cat de importanta este fidelizarea clientilor?

Fidelizarea este unul din elementele principale in relatia cu clientii, de care depinde cultivarea unei relatii durabile de tipul “win/win” intre compania dvs. si publicul tinta.

Un client fidel este un client care manifesta un anume atasament pentru o marca, un produs sau un serviciu. Costurile pentru pastrarea acestuia sunt, in medie, de 6 ori mai mici decat costurile pentru atragerea unui nou client.

Fidelizarea clientilor creste cifra de afaceri a organizatiei dvs., frecventa si disponibilitatea de cumparare fiind mult mai mari in cazul clientilor fideli, decat in cazul clientilor potentiali.
Tot clientii fideli sunt cei pe care va puteti baza pentru recomandari si pentru atragerea noilor consumatori.

Strategiile si programele noastre de fidelizarea clientilor sunt personalizate si adaptate pentru a satisface punctual obiectivele organizatiei dvs.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Cerere de oferta

Ne puteti contacta pentru un o cerere de oferta personalizata obiectivelor dvs. privind fidelizarea clientilor sau orice tip de studiu de piata va intereseaza.
Angajamentul nostru: raspuns rapid.

 

Trimite