Care sunt obiectivele unui studiu de piata?

Un studiu de piata analizeaza pietele de produse si servicii de toate tipurile, dar si comportamentul si opiniile consumatorilor / clientilor.

Scopul principal al unui studiu de piata este acela de a reduce riscurile de esec, luand masurile necesare pentru a va insera durabil pe piata tinta.

Principalele obiective ale unui studiu de piata:

  • Cunoasterea caracteristicilor si nevoilor clientilor pentru cresterea satisfactiei acestora;
  • Modificarea unui produs existent si obtinerea de sugestii din partea publicului tinta;
  • Conceperea unui nou produs;
  • Testarea unui nou produs;
  • Cunoasterea constrangerilor si oportunitatilor pietei;
  • Analizarea vanzarilor si stabilirea previziunilor;
  • Evaluarea notorietatii si a imaginii firmei;
  • Imbunatatirea vizibilitatii si pozitionarii online.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Cerere de oferta

Ne puteti contacta pentru un o cerere de oferta personalizata obiectivelor dvs. privind orice tip de studiu de piata va intereseaza.
Angajamentul nostru: raspuns rapid.

 

Trimite