De ce trebuie sa monitorizez satisfactia consumatorului?

Ellipse Marketing Romania este o firma specializata in studii de satisfactie si va ofera cele mai bune solutii pentru atingerea obiectivelor bazate pe satisfactia consumatorului.

Urmarind satisfactia consumatorului fata de firma dvs. (produs/serviciu, marca, magazin, etc.), veti obtine urmatoarele avantaje:

  • re-cumparare, data de comportamentul de fidelitate al consumatorului;\
  • rezistenta la atractiile concurentei;
  • recomandari din partea consumatorului.

Avantajele date de satisfactia consumatorului va permit sa fidelizati clientii/consumatorii actuali si sa castigati altii noi. Astfel, profitul societatii dvs. va creste.

In realitate, comportamentul de fidelitate se concretizeaza prin cumpararea repetitiva, fara a privi concurenta, chiar daca pretul este mai mare. Acesta este un prim avantaj pentru satisfactia consumatorului si pentru supravietuirea firmei dvs. Recomandarile consumatorilor si “word of mouth” aduc mai multi clienti, ceea ce determina dezvoltarea ulterioara a societatii, fara a cheltui prea multe resurse.

Cu toate acestea, pentru ca un consumator sa fie fidel, o simpla satisfactie nu este suficienta, ea putand la fel de usor sa fie resimtita si in cadrul concurentei. Insa, daca un consumator este foarte satisfacut si incantat de firma dvs., veti avea un atu puternic in fata concurentilor.

Prin urmare, satisfactia consumatorului constituie un pas premergator catre fidelizarea acestuia. In acest sens, firma noastra de studii de piata va propune solutii personalizate, adaptate profilului si sectorului de piata pe care activati, pentru atingerea satisfactiei consumatorului si ulterior, pentru fidelizarea acestuia.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Cerere de oferta

Contactati-ne pentru o cerere de oferta personalizata obiectivelor dvs. privind satisfactia consumatorului sau orice tip de studiu de piata va intereseaza.
Angajamentul nostru: raspuns rapid.

 

Trimite