Firma Ellipse Marketing va propune o strategie de fidelizare clienti ad-hoc, tinand cont de produsele si serviciile, obiectivele, activitatea si mediul de lucru al companiei dvs.
Pentru a sti cand aveti nevoie de o strategie de fidelizare a clientilor, este important sa urmariti ciclul de viata al produselor/serviciilor dvs.
In momentul in care produsul/serviciul ajunge in faza de maturitate, caracterizata prin incetinirea ritmului de vanzare si prin accelerarea concurentei, este important ca, alaturi de modificarile si imbunatatirile aduse acestora, sa puneti accent si pe fidelizarea clientilor.
In aceasta situatie, o strategie de fidelizare clienti va este utila pentru:
- reducerea costurilor pentru atragerea de noi clienti;
- cresterea cifrei de afaceri prin fidelizarea clientilor actuali, a caror frecventa si disponibilitate de cumparare este mult mai mare.
Adoptarea unei strategii de fidelizare a clientilor este necesara si atunci cand observati ca piata si profitul dvs. sunt in scadere.
Astfel, un studiu de satisfactie clienti va ajuta sa identificati corect nemultumirile si insatisfactiile clientilor, pentru a putea adopta ulterior, strategia de fidelizare cea mai potrivita pentru acestia.
Strategia de fidelizare clienti elaborata de expertii nostri va ofera toate elementele necesare cultivarii unei relatii durabile de tipul “win/win” cu clientii dvs.