Ce tip de interviu fata in fata imi este necesar?

Daca doriti sa realizati un studiu de piata bazat pe interviu fata in fata, contactati firma Ellipse Marketing.

Pentru orice tip de studiu de piata aveti nevoie, specialistii nostri va pun la dispozitie mai multe tipuri de interviu personal / fata in fata:

  • interviu fata in fata calitativ

Este un instrument utilizat in cadrul unui studiu de piata calitativ, ce presupune o discutie libera intre operator si respondent, fara a se baza pe un chestionar standardizat si structurat.
Un interviu fata in fata calitativ permite analiza si exploatarea atitudinilor, opiniilor si motivatiilor respondentului.

  • interviu fata in fata cantitativ

Consta in culegerea informatiilor pentru un studiu de piata cantitativ, prin interogarea directa, fata in fata, a respondentilor.

In functie de locul in care se desfasoara, un interviu fata in fata poate fi:
– interviu fata in fata stradal;
– interviu fata in fata la sediul companiei;
– interviu fata in fata la punctele de vanzare;
– interviu fata in fata door to door.

Tipul de interviu fata in fata care va este necesar depinde de obiectivele unui studiu de piata pe care doriti sa-l realizati pentru compania dvs. si de metoda care este cea mai potrivita pentru obtinerea informatiilor de care aveti nevoie.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Cerere de oferta

Ne puteti contacta pentru un o cerere de oferta personalizata obiectivelor dvs. privind orice tip de interviu fata in fata va intereseaza.
Angajamentul nostru: raspuns rapid.

 

Trimite