Scopul acestui studiu de piata este de a stabili gradul de satisfactie a clientilor companiei, in vederea elaborarii unor strategii de fidelizare pentru clientii deja existenti si de atragere a altora noi.

Interesul manifestat pentru satisfactia clientilor/consumatorilor este vizibil atat in relatia pe care v-o construiti cu acestia, cat si in vanzarile pe care le inregistrati.

Cu ajutorul unui studiu satisfactie clienti veti gasi raspunsurile la intrebari cum sunt:

  • Care este gradul de satisfactie a clientilor companiei?
  • Ce strategii se pot adopta pentru fidelizarea clientilor?

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Satisfactie Clienti:

Pentru a realiza un studiu de satisfactie, specialistii nostri va pun la dispozitie toate metodele necesare:

Cerere de oferta

Stim ca fiecare companie are specificul sau, de aceea fiecare studiu de piata pe care il intocmim este un studiu personalizat.
Va insotim pe tot parcursul proiectului dumneavoastra, iar specialistii nostri in studiu de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectelor pe care le aveti de dezvoltat.

 

Trimite