Obiectivul acestui studiu de piata este de a cunoaste profilul sectorului de activitate care va intereseaza, pentru a adopta cele mai bune strategii de dezvoltare.

Studiul sectorial este un tip de studiu de piata util atat pentru companiile noi pe piata cat si pentru cele care au deja experienta intr-un anumit sector de activitate.

Studiul de piata sectorial este cel care va ofera raspunsurile la intrebarile dvs.:

  • Care este profilul sectorului de piata in care activez/ pe care o tintesc?
  • Obiectivele companiei corespund tendintelor sectorului de piata in care ma gasesc?

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata sectorial:

Consultantii nostri realizeaza un studiu de piata sectorial avand ca baza:

  • supravegherea constanta a sectoarelor de activitate de interes;
  • colaborarea cu managerii si directorii companiilor din sectoarele studiate;
  • anchete calitative/cantitative;
  • mijloace de documentare si surse economice si financiare.

In cadrul unui astfel de studiu de piata, sectoarele vizate sunt: Agroalimentar, Auto, Banci, Asigurari, Bunuri de consum, Comunicare-Media, Distributie, Energie, Mediu, Industrie, Aparare/Aeronautica, Lux, Moda, Frumusete, Farmacie, Sanatate, Sanitar si medico-social, Servicii, Imobiliare, Sport, Turism, Vacante, Transport, Logistica.

Cerere de oferta

Realizam studii personalizate profilului companiilor pentru care realizam cercetarea si, in cadrul fiecarui studiu de piata pe care il intocmim, ne adaptam cerintelor clientilor nostri.
Pe tot parcursul proiectului pe care il desfasurati suntem alaturi de dumneavoastra, iar specialistii nostri in studii de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectului pe care il aveti de dezvoltat.

 

Trimite