Obiectivul acestui studiu de piata este de a evalua cuvintele cheie deja existente in cadrul site-ului dvs. si de a identifica altele noi, pentru a obtine o pozitie cat mai buna in cautarile din mediul on-line.

Analiza semantica are la baza identificarea cuvintelor cheie pentru compania dvs. si pentru activitatea pe care o desfasurati si corelarea acestora cu termenii care sunt populari pe motoarele de cautare in domeniul dvs. de activitate.

Un studiu de piata Analiza semantica permite identificarea raspunsurilor la intrebari cum sunt urmatoarele:

  • Informatiile disponibile pe site sunt bine puse in evidenta?
  • Cuvintele cheie va pozitioneaza in topul cautarilor pe motoarele de cautare?

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Analiza Semantica :

In analiza semantica a site-ului dvs. includem urmatoarele aspecte:

  • Analiza cuvintelor cheie
  • Analiza tematica a continutului site-ului
  • Analiza cuvintelor cautate pe motoarele de cautare in domeniul dvs. de activitate

Fie ca detineti deja un site sau doriti sa va construiti unul, analizele pe care vi le punem la dispozitie in domeniul e-marketing-ului, analiza semantica, analiza ergonomica, analiza e-dinamica si netlinking – va permit evaluarea proiectelor dvs. in mediul on-line pentru a adopta cele mai bune strategii e-marketing pentru compania dvs.

Cerere de oferta

Cu ajutorul unui studiu de piata Analiza semantica personalizata puteti sa adaptati cat mai bine site-ul dvs. nevoilor utilizatorilor dvs. si sa atingeti urmatoarele obiective:

  • cresterea vanzarilor;
  • fidelizarea utilizatorilor de internet;
  • inovatia: crearea de noi cuvinte cheie pentru o pozitionare cat mai buna in cautarile utilizatorilor;
  • detinerea unui site pe care utilizatorii sa il considere cat mai util, mai usor de gasit.

 

Trimite