Obiectivul acestui studiu de piata este de a stabili valoarea pe care a atins-o brand-ul dvs.

  • Cat de mare este gradul de notorietate a bradului dvs.?
  • Cu ce asociaza consumatorii brandul dvs.?
  • Cat de mare este gradul de fidelizare la care a ajuns brandul dvs.?

si un alt aspect foarte important:

  • Care este gradul de calitate pe care o asociaza consumatorii cu brandul dvs.?

La toate aceste intrebari puteti raspunde dupa realizarea unui studiu brand equity.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Brand equity:

Criteriile pe care le folosim intr-un studiu brand equity sunt:

  • nivelul de loialitate fata de brand
  • notorietatea brandului
  • calitatea perceputa
  • asocierile puternice cu brandul respectiv
  • alte active aflate in proprietatea brandului: patente, marci inregistrate, relatii in interiorul canalelor de distributie etc.

Studiul de piata brand equity realizat de specialistii nostri este o analiza amanuntita a tuturor aspectelor care vizeaza brandul companiei dvs.

In cazul in care considerati necesara dezvoltarea cercetarii altor aspecte complementare brandului dvs, va punem la dispozitie si studii de comunicare care va dau posibilitatea de a alege cea mai buna metoda de a integra rezultatele unui studiu de piata brand equity in strategia dvs.

Cerere de oferta

Pentru ca ne propunem sa realizam un studiu de piata personalizat profilului clientilor nostri, in cadrul fiecarui studiu brand equity pe care il intocmim, ne adaptam cerintelor dvs.
Specialistii nostri va pun la dispozitie, in cadrul fiecarui studiu de piata, o perspectiva operationala asupra proiectului pe care il desfasurati.

 

Trimite