Obiectivul acestui studiu de piata este de a realiza o analiza aprofundata a brandului companiei dvs.

Un studiu brand cuprinde analiza elementelor functionale si ale celor emotionale ale brandului.

  • Pentru identificarea valorii functionale, cercetam modul in care consumatorul evalueaza utilitatea si beneficiile oferite de brandul dvs.
  • Pentru determinarea valorilor emotionale recurgem la cercetari bazate pe asocierile de brand.
  • O alta masura se refera la valoarea financiara adaugata de brandul dvs. in comparatie cu produsele echivalente.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de Brand:

Realizam o analiza completa a brandului dvs. incluzand intr-un studiu brand si urmatoarele tipologii de studii de piata:

Studiul brand este esential pentru construirea unui brand puternic si pentru abordarea urmatoarei etape dezvoltarea extensiilor de brand. Indiferent de momentul evolutiei brandului in care va aflati, un studiu de brand trebuie sa fie inclus in strategia dvs.

Cerere de oferta

Fiecare studiu de piata pe care il intocmim este un studiu personalizat perfect adaptat cerintelor si profilului companiei pentru care facem cercetarea de piata. Va insotim pe tot parcursul proiectului dumneavoastra, iar specialistii nostri in studii de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectului de dezvoltare pe care il aveti.

 

Trimite