Obiectivul unui studiu CATI este de a stabili care este imaginea pe care o au consumatorii/clientii despre produsul/serviciul dvs.

Interactiunea directa cu consumatorul/clientul, prin studiul CATI, va ofera posibilitatea de a va folosi timpul cel mai eficient si de a intervieva un numar crescut de respondenti.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu CATI:

Studiul CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) este metoda cea mai eficienta cost-timp de a realiza o cercetare de piata.

Tipul de studiu CATI vi-l recomandam atunci cand respondentii vizati sunt persoane a caror disponibilitate este scazuta si a caror locatie nu coincide cu
cea in care se desfasoara studiul.

Principalele avantaje ale unui studiu CATI sunt gradul de accesibilitate crescut, rate de raspuns ridicate si faptul ca reprezentativitatea esantionului este controlata mai eficient.

Specialistii nostri dispun de experienta necesara pentru a realiza studii CATI care sa obtina informatiile de care aveti nevoie.

Cerere de oferta

Rezultatul pe care vi-l oferim este un studiu de piata personalizat care se potriveste perfect specificului companiei dvs. Pe parcursul implementarii proiectului dvs. va oferim perspectiva operationala a specialistilor nostri in studii de piata.

 

Trimite