Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a analiza comportamentul clientilor si consumatorilor in procesul de cumparare al produselor / serviciilor.

Comportamentul de cumparare al clientilor / consumatorilor este una din principalele axe care va ajuta in adaptarea strategiei de marketing la cerintele pietei.

Intr-un studiu comportament de cumparare urmarim sa identificam elementele cheie care caracterizeaza procesul de cumparare.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Comportament de cumparare:

Va punem la dispozitie si alte tipuri de studiu de piata care sa va ajute sa analizati din mai multe puncte de vedere procesul de cumparare al produselor dvs.:

Rezultatele unui studiu comportament de cumparare va pun la dispozitie toate elementele strategice de care aveti nevoie pentru a fi in topul preferintelor clientilor / consumatorilor.

Cerere de oferta

Studiul comportament de cumparare pe care vi-l oferim este un studiu de piata personalizat perfect adaptat cerintelor si profilului clientilor nostri.
In plus, va oferim suportul nostru specializat pe parcursul proiectului dumneavoastra.

 

Trimite