Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a evalua eficienta mijloacelor prin care se face comunicarea in interiorul firmei.

Un studiu comunicare interna va ofera raspunsuri la intrebari cum sunt urmatoarele:

  • Mesajele transmise de conducere isi ating tinta in interiorul companiei?
  • In structurile interne comunicarea se desfasoara in mod eficient?
  • Exista convergenta intre obiectivele companiei si cele ale angajatilor?
  • Actiunile care favorizeaza interactiunea intre angajati sunt exploatate suficient?

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Comunicare interna:

Circuitul pe care il urmeaza informatiile in cadrul companiei dvs. este important atat pentru buna desfasurare a activitatii cat si pentru viteza de raspuns pe care o are compania in diverse situatii. De aceea, este foarte important sa identificam traseul si mijloacele optime pentru a distribui informatiile in compania dvs.

Studiul comunicare interna pe care vi-l oferim este sursa celor mai bune solutii pentru atingerea obiectivelor pe care vi le-ati propus in ceea ce priveste comunicarea interna.

Intr-un studiu de piata axat pe comunicarea interna urmarim evaluarea mijloacelor de comunicare interna:

  • Intranetul
  • Publicatiile interne
  • Newsletter-ul intern
  • Mediul de lucru

Cerere de oferta

Pentru a realiza un studiu de piata personalizat profilului companiilor dvs., in cadrul fiecarui studiu comunicare interna pe care il intocmim, ne adaptam cerintelor clientilor nostri. Suntem alaturi de dvs. pe tot parcursul proiectului pe care il desfasurati, iar specialistii nostri in studii de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectelor dumneavoastra.

 

Trimite