Studiu de piata

Studiu Evaluare Puncte Vanzare

Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a evalua serviciile pe care le ofera compania dvs. la punctele de vanzare.

Pentru a fi cat mai eficienti in procesul de vanzare trebuie ca punctele de vanzare sa functioneze dupa normele pe care compania dvs. le-a prevazut.

Pentru a verifica daca aceste lucruri sunt respectate cat si pentru a identifica elementele care necesita imbunatatiri, aveti nevoie de un studiu evaluare puncte de vanzare.

Studiu de piata

Solicitati un studiu de piata personalizat

Studiu Evaluare Puncte Vanzare

Realizarea unui studiu de evaluare a punctelor de vanzare

Elementele pe care urmarim sa le identificam printr-un studiu de piata axat pe evaluarea punctelor de vanzare sunt:

Rezultatele unui studiu evaluarea punctelor de vanzare sunt o buna oportunitate de a va clasifica prioritatile in ceea ce priveste imbunatatirea punctelor de vanzare pentru a fi cat mai aproape de nevoile consumatorilor/clientilor.