Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a evalua serviciile pe care le ofera compania dvs. la punctele de vanzare.

Pentru a fi cat mai eficienti in procesul de vanzare trebuie ca punctele de vanzare sa functioneze dupa normele pe care compania dvs. le-a prevazut.

Pentru a verifica daca aceste lucruri sunt respectate cat si pentru a identifica elementele care necesita imbunatatiri, aveti nevoie de un studiu evaluare puncte de vanzare.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de Evaluare a punctelor de vanzare:

Elementele pe care urmarim sa le identificam printr-un studiu de piata axat pe evaluarea punctelor de vanzare sunt:

  • modul in care are loc interactiunea cu clientul;
  • satisfactia pe care o resimte clientul/consumatorul in legatura cu serviciile oferite la punctele de vanzare;
  • elemente care ar imbunatati activitatea in cadrul punctelor de vanzare;
  • punctele tari/slabe identificate de client/consumator referitor la punctele de vanzare.

Rezultatele unui studiu evaluarea punctelor de vanzare sunt o buna oportunitate de a va clasifica prioritatile in ceea ce priveste imbunatatirea punctelor de vanzare pentru a fi cat mai aproape de nevoile consumatorilor/clientilor.

Cerere de oferta

Pentru ca fiecare companie are specificul sau, fiecare studiu evaluarea punctelor de vanzare este adaptat profilului clientilor nostri.
Va punem la dispozitie astfel un studiu de piata personalizat care sa va ofere rezultatele de care aveti nevoie.

 

Trimite