Search
Close this search box.

Studiu de piata

Studiu Mystery Shopping

Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a evalua serviciile oferite clientilor dvs., in timp real.

La punctele de lucru, evaluarea eficienta a serviciilor pe care angajatii dvs. le ofera clientilor este facuta de un mystery shopper/cumparator misterios.

Acest tip de studiu de piata este solutia cea mai buna pentru a monitoriza modul in care produsele/serviciile sunt gestionate de angajatii dvs. si, in plus, puteti identifica mai bine profilul clientilor dvs.

Studiu de piata

Solicitati un studiu de piata personalizat

Mystery Shopping

Realizarea unui studiu de piata

Un studiu de piata de tip mystery shopping va ofera posibilitatea de a evalua elemente importante pentru strategia dvs.:

Raportul pe care il livram in urma unui studiu mystery shopping/mystery client este un instrument foarte util pentru a identifica elementele care necesita imbunatatiri in relatia pe care o aveti cu clientii.
De asemenea, un studiu mystery shopping/client misterios va ajuta sa identificati angajatii cheie care al caror potential il puteti exploata.