Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a evalua serviciile oferite clientilor dvs., in timp real.

La punctele de lucru, evaluarea eficienta a serviciilor pe care angajatii dvs. le ofera clientilor este facuta de un mystery shopper/cumparator misterios.

Acest tip de studiu de piata este solutia cea mai buna pentru a monitoriza modul in care produsele/serviciile sunt gestionate de angajatii dvs. si, in plus, puteti identifica mai bine profilul clientilor dvs.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Mystery Shopping:

Un studiu de piata de tip mystery shopping va ofera posibilitatea de a evalua elemente importante pentru strategia dvs.:

  • angajatii dvs.
  • serviciile oferite de angajatii dvs.
  • comportamentul clientilor/consumatorilor

Raportul pe care il livram in urma unui studiu mystery shopping/mystery client este un instrument foarte util pentru a identifica elementele care necesita imbunatatiri in relatia pe care o aveti cu clientii.
De asemenea, un studiu mystery shopping/client misterios va ajuta sa identificati angajatii cheie care al caror potential il puteti exploata.

Cerere de oferta

Stim ca fiecare companie are specificul sau, de aceea fiecare studiu mystery shopping pe care il intocmim este un studiu de piata personalizat perfect adaptat clientilor nostri.
Va insotim pe tot parcursul proiectului dumneavoastra, iar specialistii nostri in studii de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectelor pe care le aveti de dezvoltat.

 

Trimite