Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a pune in evidenta punctele de congruenta si pe cele de dezacord intre mediul intern si cel extern companiei dvs.

Un studiu oglinda vizeaza compararea punctului de vedere din mediul intern al companiei dvs. cu gradul de satisfactie resimtit de clientii/consumatorii pe care ii aveti. Este un instrument operational foarte economic avand implicatii importante in managementul schimbarii interne.

Cu ajutorul unui studiu oglinda, aveti posibilitatea sa gasiti raspunsul la intrebari cum sunt:

  • Care este imaginea companiei si a produselor in mediul extern?
  • Care este imaginea companiei si a produselor in mediul intern?
  • Care este gradul de congruenta intre aceste doua imagini?

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu Oglinda:

Pentru

Avand la baza raportul nostru comparativ al celor doua planuri, intern si extern, realizat in urma unui studiu oglinda, veti putea construi strategii pentru a raspunde mai bine nevoilor clientilor si a le creste gradul de satisfactie.

Avand rezultatele studiului oglinda pe care il realizam, specialistii nostri in studii de piata va sunt alaturi in implementarea si imbunatatirea practicilor comerciale care sa va conduca pe cea mai buna cale de evolutie.

Cerere de oferta

Studiul de piata pe care vi-l oferim consta intr-un studiu personalizat perfect adaptat cerintelor si profilului clientilor nostri.
De asemenea, va oferim suportul nostru specializat pe parcursul proiectului dumneavoastra.

 

Trimite