Studiu de piata

Obiective Studiu de Piata

Studiul personalizat este un studiu special adaptat specificului unei companii, sectorului de activitate in care aceasta activeaza si obiectivelor pe care le are de atins

Obiectivul meu este…

Identificarea segmentelor avantajoase, a celor aflate in declin, identificarea caracteristicilor ofertelor de cerere, a amenintarilor si oportunitatilor, analiza intensitatii concurentiale de pe piata.

=> Studiu de piata

Compararea mix-ului de marketing a operatorilor prezenti pe piata si evaluarea punctelor forte si a celor slabe, identificarea oportunitatilor de optimizare a mix-ului de marketing.

=> Studiu marketing

Compararea modelelor economice si diagnosticarea punctelor tari si a celor slabe, evaluarea competitorilor (portofoliul de activitati, performante, marje de manevra financiara) anticiparea actiunilor lor strategice.

=> Studiu strategic

Evaluarea produselor/serviciilor oferite (pentru clienti/consumatori) si a mediului de lucru si beneficiilor pe care le ofera (angajati)

=> Studiu de satisfactie

Studiu de piata

Solicitati un studiu de piata personalizat