Studiul personalizat este un studiu special adaptat specificului unei companii, sectorului de activitate in care aceasta activeaza si obiectivelor pe care le are de atins

Obiectivul meu este…

...Evaluarea marimii pietei si a potentialului sau de dezvoltare:

Identificarea segmentelor avantajoase, a celor aflate in declin, identificarea caracteristicilor ofertelor de cerere, a amenintarilor si oportunitatilor, analiza intensitatii concurentiale de pe piata.

=> Studiu de piata

...Disponibiliatea unui benchmark de strategii marketing:

Compararea mix-ului de marketing a operatorilor prezenti pe piata si evaluarea punctelor forte si a celor slabe, identificarea oportunitatilor de optimizare a mix-ului de marketing.

=> Studiu marketing

...Identificarea mizelor strategice si masurarea impactului lor:

Compararea modelelor economice si diagnosticarea punctelor tari si a celor slabe, evaluarea competitorilor (portofoliul de activitati, performante, marje de manevra financiara) anticiparea actiunilor lor strategice.

=> Studiu strategic

...Evaluarea gradului de satisfactie pe care o companie il ofera:

Evaluarea produselor/serviciilor oferite (pentru clienti/consumatori) si a mediului de lucru si beneficiilor pe care le ofera (angajati)

=> Studiu de satisfactie

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Cerere de oferta

Studiul de piata pe care il intocmim este un studiu personalizat perfect adaptat cerintelor si profilului companiei pentru care facem cercetarea de piata. Va insotim pe tot parcursul proiectului dumneavoastra, iar specialistii nostri in studii de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectelor planificate.

 

Trimite