Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a identifica pozitia pe care se situeaza brandul dvs.

Pozitionarea brandului dvs. este strans legata de modul in care va raportati la publicul dvs. tinta si la piata in general.

Strategiile pe care le construiti trebuie sa aiba la baza studii pozitionare brand care sa va permita sa alegeti cele mai bune practici comerciale.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Pozitionare brand:

Un studiu pozitionare brand este util nu numai pentru identificarea pozitiei brandului dvs. la un moment dat ci si anterior construirii unei strategii de repozitionare a brandului dvs.

Specialistii nostri includ intr-un studiu pozitionare brand si analize si recomandari privitoare la viitoare strategii pe care le puteti urma in functie de rezultatele cercetarii si de profilul companiei dvs.

In cazul in care doriti o cercetare mai amanuntita a brandului pe care il dezvoltati va punem la dispozitie si alte tipuri de studii axate pe brand: studiu brand equity, studiu brand awareness, studiu brand, studiu comunicare.

Cerere de oferta

Pentru a realiza un studiu de piata personalizat profilului companiilor dvs., in cadrul fiecarui studiu pozitionare brand pe care il intocmim, ne adaptam cerintelor dvs.
In plus, specialistii nostri in studii de piata va pun pune la dispozitie o perspectiva operationala asupra proiectului pe care il desfasurati.

 

Trimite