Obiectivele unui studiu de satisfactie sunt:

  • valorificarea calitatii serviciilor si produselor dvs.
  • fidelizarea clientilor si a angajatilor dvs.
  • evaluarea discursului companiei dvs. in mediul intern si extern.

Un studiu de satisfactie este un instrument util pentru a obtine informatii obiective cu privire la produsele si serviciile companiei dvs.

Fie ca este orientat catre clienti/consumatori sau angajati, un studiu de satisfactie va ofera cele mai bune rezultate daca este urmat de o strategie de fidelizare, in care sa urmariti cultivarea unei relatii durabile cu colaboratorii dvs.

Identificand gradul de satisfactie sau insatisfactie a publicului tinta, veti putea adopta cele mai bune strategii de marketing si fidelizare a clientilor si a angajatilor dvs.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de Satisfactie:

In functie de tinta pe care o vizeaza un studiu de satisfactie, cercetarea de piata poate cuprinde:

  • analiza nivelului de satisfactie a clientilor
  • analiza nivelului de satisfactie a angajatilor

Utilizam urmatoarele instrumente pentru a realiza studii de satisfactie:

Cerere de oferta

Firma Ellipse Marketing realizeaza studii de satisfactie personalizate. In functie de specificul publicului vizat, echipele noastre identifica cea mai potrivita abordare pentru a stabili cat mai exact nivelul de satisfactie a clientilor/ consumatorilor si metodele cele mai bune pentru a-i fideliza.
Nu ezitati sa ne contactati. Specialistii nostri in studii de satisfactie vor analiza cererea dvs. si va vor raspunde in cel mai scurt timp.
Angajamentul nostru: confidentialitate, rigurozitate si reactivitate.

 

Trimite