Obiectivul acestui studiu de piata este observarea riguroasa a comportamentului utilizatorilor site-ului dvs. in situatii reale.
Obiectivele unui studiu de piata axat pe o analiza ergonomica sunt :
masurarea eficacitatii site-ului dvs.
ameliorarea performantelor pe care le are site-ul
validarea alegerilor dvs.
Intelegerea modului in care se comporta utilizatorii pe site-ul dvs., contextul in care se afla, particularitatile si punctele comune – permite realizarea unor produse practice si utile pentru publicul tinta.
In ce mod asezarea in pagina si lizibilitatea site-ului pot fi ameliorate?
Meniurile, simborile, culorile sunt adecvate si prezinta coerenta in cadrul site-ului?
Testele pe care le implica analiza ergonomica permit observarea comportamentului utilizatorilor site-ului dvs. Construirea pasilor pe care ii parcurg in cadrul site-ului duce la evaluarea modului in care site-ul raspunde asteptarilor lor, daca este usor de folosit si daca informatia este usor de gasit.
Cu ajutorul acestor teste va ajutam sa identificati elementele care trebuie ameliorate la site-ul dvs. pentru ca acesta sa devina cat mai rentabil si eficient: modalitatea de navigare, asezarea in pagina, functiile, etc.
In plus, va oferim posibilitatea de a evalua si site-urile concurentilor. Care sunt lucrurile care difera intre dvs. si ei in ceea ce priveste mediul on-line? Care sunt aspectele lor mai eficiente pentru a veni in intampinarea nevoilor utilizatorilor?