Studiu de piata

Studiu Analiza Ergonomica

Obiectivul acestui studiu de piata este observarea riguroasa a comportamentului utilizatorilor site-ului dvs. in situatii reale.

Obiectivele unui studiu de piata axat pe o analiza ergonomica sunt :

Intelegerea modului in care se comporta utilizatorii pe site-ul dvs., contextul in care se afla, particularitatile si punctele comune – permite realizarea unor produse practice si utile pentru publicul tinta.

Studiu de piata

Solicitati un studiu de piata personalizat

Analiza Ergonomica

Realizarea unui studiu de piata

Testele pe care le implica analiza ergonomica permit observarea comportamentului utilizatorilor site-ului dvs. Construirea pasilor pe care ii parcurg in cadrul site-ului duce la evaluarea modului in care site-ul raspunde asteptarilor lor, daca este usor de folosit si daca informatia este usor de gasit.

Cu ajutorul acestor teste va ajutam sa identificati elementele care trebuie ameliorate la site-ul dvs. pentru ca acesta sa devina cat mai rentabil si eficient: modalitatea de navigare, asezarea in pagina, functiile, etc.

In plus, va oferim posibilitatea de a evalua si site-urile concurentilor. Care sunt lucrurile care difera intre dvs. si ei in ceea ce priveste mediul on-line? Care sunt aspectele lor mai eficiente pentru a veni in intampinarea nevoilor utilizatorilor?