Obiectivul este de a aduce profunzime studiului de piata realizat, prin adaugarea dimensiunii calitative: focus grupul.

Pentru completarea informatiilor obtinute printr-un studiu de piata cantitativ, focus grup-ul este un instrument foarte bun pentru a obtine un feedback spontan si opinii noi din partea publicului tinta al companiei dvs.

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Focus grup:

Focus grup-ul permite obtinerea unor rezultate calitative foarte precise si aprofundarea unui studiu de piata.
Un focus grup reprezinta un mijloc excelent pentru obtinerea anumitor informatii detaliate privind rezultatele anchetelor telefonice dar si pre-testarea proiectelor dvs de marketing si de comunicare.
Participantii la focus grup sunt selectionati dupa criterii precise din baza noastra de date. Focus grup-urile sunt coordonate de catre consultantii nostri.

Cerere de oferta

Abordam fiecare studiu de piata pe care il realizam tinand cont de profilul pe care il stabilim pentru compania dvs.
Rezultatul este un studiu personalizat foarte bine adaptat cerintelor si elementelor specifice mediului in care dvs. activati.

 

Trimite