Studiu de piata

Studiu Oglinda

Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a pune in evidenta punctele de congruenta si pe cele de dezacord intre mediul intern si cel extern companiei dvs.

Un studiu oglinda vizeaza compararea punctului de vedere din mediul intern al companiei dvs. cu gradul de satisfactie resimtit de clientii/consumatorii pe care ii aveti. Este un instrument operational foarte economic avand implicatii importante in managementul schimbarii interne.

Cu ajutorul unui studiu oglinda, aveti posibilitatea sa gasiti raspunsul la intrebari cum sunt:

Studiu de piata

Solicitati un studiu de piata personalizat

Studiu Oglinda

Realizarea unui studiu de piata

Avand la baza raportul nostru comparativ al celor doua planuri, intern si extern, realizat in urma unui studiu oglinda, veti putea construi strategii pentru a raspunde mai bine nevoilor clientilor si a le creste gradul de satisfactie.

Avand rezultatele studiului oglinda pe care il realizam, specialistii nostri in studii de piata va sunt alaturi in implementarea si imbunatatirea practicilor comerciale care sa va conduca pe cea mai buna cale de evolutie.