Studiu de piata

Studiu CATI

Obiectivul unui studiu CATI este de a stabili care este imaginea pe care o au consumatorii/clientii despre produsul/serviciul dvs.

Interactiunea directa cu consumatorul/clientul, prin studiul CATI, va ofera posibilitatea de a va folosi timpul cel mai eficient si de a intervieva un numar crescut de respondenti.

Studiu de piata

Solicitati un studiu de piata personalizat

Studiu CATI

Realizarea unui studiu CATI

Studiul CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) este metoda cea mai eficienta cost-timp de a realiza o cercetare de piata.

Tipul de studiu CATI vi-l recomandam atunci cand respondentii vizati sunt persoane a caror disponibilitate este scazuta si a caror locatie nu coincide cu
cea in care se desfasoara studiul.

Principalele avantaje ale unui studiu CATI sunt gradul de accesibilitate crescut, rate de raspuns ridicate si faptul ca reprezentativitatea esantionului este controlata mai eficient.

Specialistii nostri dispun de experienta necesara pentru a realiza studii CATI care sa obtina informatiile de care aveti nevoie.