Studiu de piata

Studiu Evaluare Centre Servicii

Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a evalua serviciile oferite clientilor si consumatorilor dvs. chiar la sursa.

Centrele de servicii sunt una dintre interfetele pe care compania dvs. le are cu clientii. Modul in care aceste centre interactioneaza cu clientii/consumatorii contribuie atat din punct de vedere imagologic cat si din punct de vedere al gradului de satisfactie pe care acestia il resimt.

Un studiu evaluare centre de servicii va ofera o imagine completa asupra modului in care sunt puse in practica serviciile oferite de compania dvs.

Studiu de piata

Solicitati un studiu de piata personalizat

Studiu Evaluare Centre Servicii

Realizarea unui studiu de evaluare a centrelor de servicii

Complementar unui studiu evaluare centre de servicii va punem la dispozitie si studiul oglinda care compara imaginea din interiorul firmei a centrelor de servicii cu imaginea pe care o are clientul/consumatorul.

In urma unui studiu evaluare centre de servicii realizat de noi veti putea sa identificati cele mai bune metode de a aduce la acelasi nivel cerintele care vin din interiorul companiei, in ceea ce privesc centrele de servicii, cu activitatea pe care acestea o desfasoara.