Obiectivul unui astfel de studiu de piata este de a interactiona in mod direct cu publicul tinta pentru a identifica asteptarile si opiniile acestuia.
Prin interviul fata in fata contactul direct cu consumatorul/clientul permite cel mai bine identificarea opiniilor acestuia cu privire la produsele/serviciile dvs.
Interviul fata in fata vi-l recomandam mai ales in situatiile in care publicul tinta poate fi usor abordat si accesibil din punct de vedere al disponibilitatii.
Fata in fata cu un operator de interviu cu abilitati de comunicare adecvate, persoana chestionata va raspunde la intrebari mai complexe si mai sensibile, avand posibilitatea de a primi feedback-ul necesar.
In urma diagnozei cerintelor companiei dvs. alegem locatia cea mai potrivita pentru interviul fata in fata:
la punctele de vanzare;
la sediul companiei;
la domiciliu;
pe strada.
Specialistii nostri dispun de experienta necesara pentru a selecta elementele cele mai adecvate realizarii de interviuri fata in fata care sa obtina informatiile de care aveti nevoie.