Search
Close this search box.

Studiu de piata

Studiu Chestionarul

Obiectivul unui chestionar este de a cuprinde toate aspectele de interes ce vizeaza produsul/serviciul dvs. pentru a stabili care este opinia clientilor/consumatorilor.

Chestionarul este instrumentul cel mai des folosit, atat in studiile cantitative, cat si in studiile calitative (chestionar satisfactie clienti, chestionar satisfactie angajati).

Un chestionar cuprinde interogari privind toate aspectele produsului/serviciului despre care doriti sa aflati opinia publicului tinta.

Studiu de piata

Solicitati un studiu de piata personalizat

Testare produs

Realizarea unui studiu de piata

Conceperea unui chestionar se bazeaza pe tipul de studiu calitativ sau cantitativ pe care doriti sa il realizam.

Itemii cuprinsi intr-un chestionar pot cuprinde intrebari deschise sau cu variante de raspuns si sunt realizati dupa diverse tipuri de scala, care pot fi folosite separat sau combinate:

In urma diagnozei cerintelor companiei dvs. alegem instrumentul cel mai potrivit rezolvarii eficiente a obiectivelor dvs. Optiunile care le avem la dispozitie sunt: